ا
-
ابطحی، سیدحسین
بررسی تحقق اهداف آموزش عالی براساس سند چشمانداز بیست سالۀ کشور با روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 4، شماره 8، 1389، صفحه 31-60]
-
ابوالحسنی، منصوره
بررسی مقایسه ای ویژگی استعاره های موفقیت رتبه های برتر، متوسط و پذیرفته نشدگان آزمون سراسری [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 9-24]
-
اسکندری، حسین
بررسی مقایسه ای ویژگی استعاره های موفقیت رتبه های برتر، متوسط و پذیرفته نشدگان آزمون سراسری [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 9-24]
-
اسماعیلی، معصومه
بررسی مقایسه ای ویژگی استعاره های موفقیت رتبه های برتر، متوسط و پذیرفته نشدگان آزمون سراسری [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 9-24]
-
اسماعیلی اقدم، روحالله
مقایسۀ جهت گیری هدف پیشرفت و بازده های شناختی، عاطفی و اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر مدارس راهنمایی نمونه و عادی [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 41-57]
-
اشرفی، آزاده
سنجش آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایران برای تبدیل شدن به سازمانی یادگیرنده [دوره 4، شماره 8، 1389، صفحه 61-82]
-
امینی فر، الهه
ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه انگیزه پیشرفت ریاضی [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 97-110]
ب
-
باقری، فریبرز
بررسی و مقایسۀ ساختار انگیزش در کاربران 15 تا 28 ساله معتاد به اینترنت و بهنجار در شهر تهران [دوره 4، شماره 9، 1389، صفحه 49-68]
-
بدری گرگری، رحیم
مقایسۀ جهت گیری هدف پیشرفت و بازده های شناختی، عاطفی و اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر مدارس راهنمایی نمونه و عادی [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 41-57]
-
براتی، هاجر
تعامل خوداثربخشی با دو شیوة آموزشی در واکنش به تأثیر ارزشیابی آموزش و عملکرد پس از آموزش در یک شرکت صنعتی [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 137-162]
-
بشارت، محمدعلی
رابطۀ کمالگرایی والدین با سبکهای فرزندپروری [دوره 4، شماره 8، 1389، صفحه 9-29]
پ
-
پایندان، حسین
تاثیر آموزش جرئت ورزی بر میزان قاطعیت [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 155-176]
-
پرند، کورش
جهت گیری هدفی، خودکارامدپنداری و اضطراب ریاضی در دانش آموزان پایۀ دوم دورة متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 25-40]
-
پرند، کورش
نظام ملی مهارت و فناوری ایران (در تکاپوی ارائه مدل بومی) [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 9-37]
-
پورعباس، عبدالرسول
نظام ملی مهارت و فناوری ایران (در تکاپوی ارائه مدل بومی) [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 9-37]
-
پوریاسین، زهرا
پیش بینی رضایت شغلی دبیران بر اساس الگوی پنج عاملی شخصیت و هوش عاطفی [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 83-113]
ت
-
ترابیان، محسن
بررسی تحقق اهداف آموزش عالی براساس سند چشمانداز بیست سالۀ کشور با روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 4، شماره 8، 1389، صفحه 31-60]
ح
-
حاتمی، جواد
مقایسۀ جهت گیری هدف پیشرفت و بازده های شناختی، عاطفی و اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر مدارس راهنمایی نمونه و عادی [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 41-57]
-
حبیب زاده، عباس
بررسی اثربخشی استفاده از روش مطالعه درس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 39-57]
-
حسینچاری، مسعود
رابطۀ وضعیتهای هویت و مهارت های ارتباطی در دانشآموزان دبیرستانی عشایری و شهری [دوره 4، شماره 9، 1389، صفحه 27-47]
-
حسینی، سیده اسماء
رابطۀ کمالگرایی والدین با سبکهای فرزندپروری [دوره 4، شماره 8، 1389، صفحه 9-29]
-
حسینی لرگانی، مریم
تحلیل برنامه های توسعه کشور در بخش آموزش عالی (پس از انقلاب) [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 75-96]
-
حمیدی زاده، محمدرضا
سنجش آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایران برای تبدیل شدن به سازمانی یادگیرنده [دوره 4، شماره 8، 1389، صفحه 61-82]
خ
-
خنیفر، حسین
نظام ملی مهارت و فناوری ایران (در تکاپوی ارائه مدل بومی) [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 9-37]
د
-
درتاج، فتانه
بررسی و مقایسه سطح بهداشت روانی دانشجویان دختر و پسر دوره ها و رشته های تحصیلی متفاوت در دانشگاه های بوعلی سینا و پیام نور [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 59-74]
-
درتاج، فریبا
ارزشیابی مراکز یادگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران از نظر کارشناسان [دوره 4، شماره 9، 1389، صفحه 69-83]
-
درتاج، فریبا
تاثیر آموزش جرئت ورزی بر میزان قاطعیت [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 155-176]
-
دلاور، علی
بررسی عوامل انگیزشی و نگرشی مؤثر در پیشبینی پیشرفت ریاضیات، به منظور تدوین یک مدل ساختاری برای دانشآموزان پایه دوم دبیرستان [دوره 4، شماره 9، 1389، صفحه 9-26]
-
دیناروند، حسن
بررسی تأثیر شایستگی مدیران مدارس شهرستان دورود بر عملکرد آنان [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 115-136]
ر
-
رازقی، علیرضا
رابطۀ وضعیتهای هویت و مهارت های ارتباطی در دانشآموزان دبیرستانی عشایری و شهری [دوره 4، شماره 9، 1389، صفحه 27-47]
-
رشید حاجی خواجه لو، صالح
وضعیت ابعاد محیط فرهنگی در دانشکده های علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه تهران بر اساس ابعاد چهارگانۀ مدل هافستد [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 59-81]
-
روشن، احمدرضا
تحلیل برنامه های توسعه کشور در بخش آموزش عالی (پس از انقلاب) [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 75-96]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
ارزشیابی مراکز یادگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران از نظر کارشناسان [دوره 4، شماره 9، 1389، صفحه 69-83]
-
زاهدی، سید محمد
بررسی تأثیر شایستگی مدیران مدارس شهرستان دورود بر عملکرد آنان [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 115-136]
-
زمانپور، عنایت اله
تأثیر دورۀ آموزشی مدیریت استرس، بر استرس شغلی و باورهای کارامدی معلمان [دوره 4، شماره 8، 1389، صفحه 135-154]
س
-
ساسانی، عشرت
بررسی و مقایسۀ ساختار انگیزش در کاربران 15 تا 28 ساله معتاد به اینترنت و بهنجار در شهر تهران [دوره 4، شماره 9، 1389، صفحه 49-68]
-
سرداری پور، مهران
تاثیر آموزش جرئت ورزی بر میزان قاطعیت [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 155-176]
-
سلیمانی ازندریانی، حسین
ارزشیابی مراکز یادگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران از نظر کارشناسان [دوره 4، شماره 9، 1389، صفحه 69-83]
-
سلیمی، جمال
بررسی میزان اثربخشی سبک آموزشی مک کارتی(4–MAT) در مقایسه با سبک های سنتی آموزش [دوره 4، شماره 8، 1389، صفحه 155-175]
-
سیف، علی اکبر
بررسی اثربخشی استفاده از روش مطالعه درس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 39-57]
ش
-
شیخ الاسلامی، عبدالرضا
نظام ملی مهارت و فناوری ایران (در تکاپوی ارائه مدل بومی) [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 9-37]
ص
-
صابری، محمود
کاربرد روشهای هزینهیابی بر مبنای فعالیت و سنتی در محاسبۀ قیمت تمامشدۀ آموزش دانشجویان [دوره 4، شماره 8، 1389، صفحه 109-134]
-
صالح صدق پور، بهرام
ساخت، اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه انگیزه پیشرفت ریاضی [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 97-110]
ط
-
طاهرپور کلانتری، حبیب ا...
بررسی تأثیر شایستگی مدیران مدارس شهرستان دورود بر عملکرد آنان [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 115-136]
-
طاهری، مرتضی
تأثیر دورۀ آموزشی مدیریت استرس، بر استرس شغلی و باورهای کارامدی معلمان [دوره 4، شماره 8، 1389، صفحه 135-154]
-
طاهری، مرتضی
بررسی تحلیلی نشانگرهای موفقیت طرح پذیرش بدون آزمون برگزیدگان جشنواره خوارزمی در دوره های آموزش عالی و ارائه راهکارهایی برای بهبود این طرح [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 129-154]
ع
-
عارفی، محبوبه
وضعیت ابعاد محیط فرهنگی در دانشکده های علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه تهران بر اساس ابعاد چهارگانۀ مدل هافستد [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 59-81]
-
عباسی، ابراهیم
کاربرد روشهای هزینهیابی بر مبنای فعالیت و سنتی در محاسبۀ قیمت تمامشدۀ آموزش دانشجویان [دوره 4، شماره 8، 1389، صفحه 109-134]
-
عریضی، حمیدرضا
تعامل خوداثربخشی با دو شیوة آموزشی در واکنش به تأثیر ارزشیابی آموزش و عملکرد پس از آموزش در یک شرکت صنعتی [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 137-162]
-
عزیزی، کورش
رابطۀ کمالگرایی والدین با سبکهای فرزندپروری [دوره 4، شماره 8، 1389، صفحه 9-29]
-
علی بیگی، امیر حسین
ارائه الگویی مفهومی برای آموزش عالی پایدار [دوره 4، شماره 9، 1389، صفحه 145-163]
ف
-
فتح آبادی، جلیل
جهت گیری هدفی، خودکارامدپنداری و اضطراب ریاضی در دانش آموزان پایۀ دوم دورة متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 25-40]
-
فلسفی نژاد، محمد رضا
بررسی اثربخشی استفاده از روش مطالعه درس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضیات [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 39-57]
ق
-
قائمی، فاطمه
تحلیل برنامه های توسعه کشور در بخش آموزش عالی (پس از انقلاب) [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 75-96]
-
قربانی، محمد
بررسی عوامل انگیزشی و نگرشی مؤثر در پیشبینی پیشرفت ریاضیات، به منظور تدوین یک مدل ساختاری برای دانشآموزان پایه دوم دبیرستان [دوره 4، شماره 9، 1389، صفحه 9-26]
-
قمبرعلی، رضوان
ارائه الگویی مفهومی برای آموزش عالی پایدار [دوره 4، شماره 9، 1389، صفحه 145-163]
ک
-
کردنوقابی، رسول
بررسی و مقایسه سطح بهداشت روانی دانشجویان دختر و پسر دوره ها و رشته های تحصیلی متفاوت در دانشگاه های بوعلی سینا و پیام نور [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 59-74]
-
کسکه، شهاب
بررسی تحلیلی نشانگرهای موفقیت طرح پذیرش بدون آزمون برگزیدگان جشنواره خوارزمی در دوره های آموزش عالی و ارائه راهکارهایی برای بهبود این طرح [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 129-154]
م
-
محب زادگان، یوسف
تأثیر دورۀ آموزشی مدیریت استرس، بر استرس شغلی و باورهای کارامدی معلمان [دوره 4، شماره 8، 1389، صفحه 135-154]
-
محب زادگان، یوسف
بررسی تحلیلی نشانگرهای موفقیت طرح پذیرش بدون آزمون برگزیدگان جشنواره خوارزمی در دوره های آموزش عالی و ارائه راهکارهایی برای بهبود این طرح [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 129-154]
-
محمدی، رضا
آسیب شناسی نظام ارزیابی کلان عملکرد وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 163-190]
-
محمدی، رضا
بررسی میزان اثربخشی سبک آموزشی مک کارتی(4–MAT) در مقایسه با سبک های سنتی آموزش [دوره 4، شماره 8، 1389، صفحه 155-175]
-
محمدی نژاد، بهزاد
بررسی تحلیلی نشانگرهای موفقیت طرح پذیرش بدون آزمون برگزیدگان جشنواره خوارزمی در دوره های آموزش عالی و ارائه راهکارهایی برای بهبود این طرح [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 129-154]
-
مختاریان، فرانک
آسیب شناسی نظام ارزیابی کلان عملکرد وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 163-190]
-
مطیعی لنگرودی، سیده طیبه
فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه افت تحصیلی فرزندان شاهد در بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سالهای 1373 تا 1385(1) [دوره 4، شماره 9، 1389، صفحه 117-143]
-
معتمدی، عبدالله
شناسایی نیازهای آموزشی زنان نوسواد نهضت سوادآموزی در ابعاد فرهنگی و اجتماعی [دوره 4، شماره 9، 1389، صفحه 97-116]
-
مقامی، حمیدرضا
بررسی موانع بهرهگیری از فنّاوری آموزشی در تدریس دانشگاهی از نظر اعضای هیئت علمی دانشگاههای شهید چمران و علوم پزشکی اهواز [دوره 4، شماره 8، 1389، صفحه 83-107]
-
مقدم زاده، علی
فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه افت تحصیلی فرزندان شاهد در بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سالهای 1373 تا 1385(1) [دوره 4، شماره 9، 1389، صفحه 117-143]
-
مهدوی مزده، محمد
بررسی تحلیلی نشانگرهای موفقیت طرح پذیرش بدون آزمون برگزیدگان جشنواره خوارزمی در دوره های آموزش عالی و ارائه راهکارهایی برای بهبود این طرح [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 129-154]
ن
-
نوری، زهره
جهت گیری هدفی، خودکارامدپنداری و اضطراب ریاضی در دانش آموزان پایۀ دوم دورة متوسطه [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 25-40]
و
-
ولی زاده، شیرین
اثربخشی آموزش ایمن سازی در مقابل استرس بر اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان [دوره 4، شماره 10، 1389، صفحه 111-128]
ی
-
یعقوبی، ابوالقاسم
بررسی رابطه هوش معنوی با میزان شادکامی دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان [دوره 4، شماره 9، 1389، صفحه 85-95]
-
یعقوبی، نرگس
فراتحلیل تحقیقات انجام شده در حوزه افت تحصیلی فرزندان شاهد در بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سالهای 1373 تا 1385(1) [دوره 4، شماره 9، 1389، صفحه 117-143]
-
یوسفی، فریده
پیش بینی رضایت شغلی دبیران بر اساس الگوی پنج عاملی شخصیت و هوش عاطفی [دوره 4، شماره 11، 1389، صفحه 83-113]